Kilcock & Maynooth
Tu znajdziesz informacje: Irlandia Ireland Kilcock Maynooth pokoje mieszkania domy praca
Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Kilcock & Maynooth Strona Główna
»
Irlandia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Przywitaj sie !!!
Irlandia
Pogaduchy
Kilcock & Maynooth
----------------
Informacje ogólne - Kilcock
Informacje ogólne - Maynooth
Praca
Pokoje, mieszkania
Kupię/Sprzedam
Inne info.
Rozkład jazdy
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zasilacz
Wysłany: Sob 20:57, 01 Mar 2008
Temat postu: Problemy z rezerwacją online w RYANAIR
Z Dziennika Internautów:
W wyniku nacisków ze strony brytyjskiego Office of Fair Trading na 3 dni serwis linii lotniczych Ryanair znikniął z internetu. Powodem były nierzeczywiste ceny biletów, prezentowane na stronach tych linii, które wprowadzały w błąd zainteresowanych zakupem klientów.
Do chwili zamknięcia serwisu Ryanair dopiero w połowie procesu rezerwacji prezentowal całkowity koszt lotu, włączając w niego opłaty lotniskowe, paliwowe oraz podatki. Tymczasem dodatkowe opłaty czasem nawet kilkukrotnie przekraczały cenę samego biletu, a tylko ta prezentowana była na głównej stronie oraz w wynikach wyszukiwania stron Ryanair.
Ryanair oszukiwał?
Było to rzeczywiście bardzo uciążliwe przy wyszukiwaniu biletów. Brytyjski urząd argumentuje to tym, że ceny wyjściowe (te zaniżone) były prezentowane w stronach wyszukiwania oraz na stronie głównej Ryanair.com. Jednak cenę zakupu można było ostatecznie poznać dopiero na ostatniej stronie procesu rezerwacji.
Dlatego firma była zmuszona do zamknięcia rezerwacji online na 3 dni (od 1 w nocy 22 lutego do godziny 23 dnia 25 lutego)i wprowadzenia niezbędnych poprawek do serwisu. Nie było również możliwości rezerwacji biletów przez telefon.
Na dzień dzisiejszy system rezerwacji działa i jest bardziej przejrzysty.
Już sie nie nabierzemy na lot do Polski za 0,01 Euro...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin